fbpx
 
 
Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám
  • Oldal:
  • 1
  • 2

Téma: Tábori programok

Tábori programok 12 éve 4 napja #355094


  • Hozzászólások:2312
  • gillz profilkép
  • gillz
  • Platinum Boarder
  • TÁVOL
  • Karma: 0
Persze, INben az Emlékőr se tud többet, de azért valahogy tudatnia kell a néppel, h mi történt velük, ezért gondoltam, h ők meséljék el, a kóválygást.

A foszlány Inben nem kézzelfogható dolog, szvsz inkább olyan, amire emlékezni kezdenek az emberek - tehát nem kell indokolni, hisz nem az Emlékőrök adják, hanem csak pők segítik az emlékezéshez az embereket.
need more brainz. yourz. now.
Téma zárolva.

Tábori programok 12 éve 4 napja #355092


  • Hozzászólások:10444 Köszönetek: 26
  • Gandalf profilkép
  • Gandalf
  • Administrator
  • TÁVOL
  • Karma: 13
gillz beküldte:
1. Megnyitó-csapat:
- A csapatok külön helyről vonulnak be a ligetbe, miután felébredtek/kitisztult az agyuk/vatevör. Az Emlékőr/Csapvez kvázi lemeséli nekik, hogy milyen volt a Homályban keveregni emlékek nélkül. Talán kaphatnak valami tárgyat is ekkor, mint a náluk lévő egyetlen dolgot.
- Helyszín: a táborhelyszín eldugott pontjai. Kábé sötétedésig, aztán fáklyákkal a ligethez vonulnak.
Nagyon jól hangzik! De sztem az Emlékőr is kb. ugyanannyira emlékszik a Homályból, mint a többiek, amiben többet tud, az az, hogy a Homály előttről emlékszik egy mesterségre. Olyan tárgy kell nekik, amelyből még nem egyértelmű semmi.gillz beküldte:
2. Beavatási szertartás:
- A Szellemek fogadják őket. Háttérzene, miegyéb, feltesznek nekik kényelmetlen kérdéseket, pl. Kik vagytok, honnan jöttök?, a csapatok nem tudnak válaszolni. Oké, akkor maradtok, amíg meg nem tudjuk, hogy miért kerültetek a Homályba .
- Valami közös tánc/gyertyagyújtás/egyéb izé, jelképezendő, h ők most elindultak kifele a Homályból. Ehelyett esetleg valami nagyon Homályos és hatásos mese a Szellemektől. Ballada, ének mittomén.
Miért érdeke a Szellemeknek, hogy itt tartsák a menekülteket? Ha segíteni akarnának, akkor azt itt is közölhetnék, persze a szertatás után.gillz beküldte:
- Konkrét tevékenység: tábortűzi program, megtekinthető alkotás, elolvasható írás, látható tevékenység (tűzrakás, őrség, szemetesdíszítés, tengwar átiratok készítése a wc-kre), stb. Emlékőrök dolga eldönteni a díjazást, mindenki a saját rendjében.
Nem elfogultak az Emlékőrök a saját csapatjukkal kapcsolatosan? Inkább az adott szakma Emlékőre osztályozzon, és a Szellemek adják oda a foszlányt. Vagy ha az Emlékőrök, akkor meg kéne indokolni, honnan van náluk foszlány.gillz beküldte:
5. Próbatételek:
- Ezalatt a többiek a Szellemek által kivitelezett Próbatételen vesznek részt csapatonként.Kvázi akadályverseny. Itt csomó kis részletet tudhatnak meg a saját múltjukról - ez alapján kirakhatják, hogy kik voltak. A mesterek kapják meg azt, hogy miért kerültek Homályba, vagy ezzel még várjunk?
Sztem várjunk vele.gillz beküldte:
6. Népgyűlés 1. :
- Közös örvendezés a múltjuk visszatérésén? Mesterdarabok prezentálása, Szellemek is produkálhatják magukat megint valami bölcselettel, "még meg kell tudnotok, hogy hol és mikor vagytok", "majd döntenetek kell, de még nincs elég infótok".
Kemény dió. Itt jönnének először elő a népek közötti konfliktusok, ezzel számolni kell. Nem hinném, hogy örvendezés lenne az emlékezés jutalma.gillz beküldte:
7. Küldetések:
- Viszonylag szabadon választható programok, de a csapvezek azért időben jelentkezzenek rá.
- Megoldandó problémák, kirándulások, elkészítendő cuccok, amikért cserébe infókat kaphatnak a külvilágból (sebesült katona valamelyik oldalról, stb.) Esetleg itt csapatmúlthoz kötődő egy-egy konkrét küldetés is lehet.
Is-is. Kb. ekkora kell mindent tudniuk a múltjukról. Bombadil Tomát vhova illesszük be, mintegy feszültségoldásként, ellazításként.gillz beküldte:
9. Népgyűlés 2. :
- Minden csapat állástfoglal, jól kitárgyalják, hogy mit kéne tenniük, melyik oldalra állni a Szövetségben, ha egyáltalán.
- Esetleg valami naagy játék, felvezetendő a következő napit.
10. Hadijáték utolsó napon:
- A döntésből következő események szimulálása.
Egen, ennek a részleteit kell még kitalálnunk.gillz beküldte:
12. Tábori lezárás:
- Szellemek elmondják, mesélik hogy mi történik a csapatokkal. Esetleg valami játékosabb módon.
- Aztán buli.
Vmi ünnepélyesebbet és hangulatosabbat kell majd kitalálnunk a mesélés helyett.gillz beküldte:
Nem terveztem külön ismeretterjesztő előadást. Ha szerintetek kéne, akkor szabadon választható programként a csendes pihenő utolsó 20 percében lenne rá idő, vagy a vacsora előtti pihenőben - de az már szvsz neccesebb.
Szerintem sem kell. Remélhetőleg Ankalimon nem köt majd bele ebbe.
Téma zárolva.

Tábori programok 12 éve 4 napja #355090


  • Hozzászólások:2312
  • gillz profilkép
  • gillz
  • Platinum Boarder
  • TÁVOL
  • Karma: 0
Nem terveztem külön ismeretterjesztő előadást. Ha szerintetek kéne, akkor szabadon választható programként a csendes pihenő utolsó 20 percében lenne rá idő, vagy a vacsora előtti pihenőben - de az már szvsz neccesebb.
need more brainz. yourz. now.
Téma zárolva.

Tábori programok 12 éve 4 napja #355089


  • Hozzászólások:2312
  • gillz profilkép
  • gillz
  • Platinum Boarder
  • TÁVOL
  • Karma: 0
ESEMÉNYEK:
1. Megnyitó-csapat:
• A csapatok külön helyről vonulnak be a ligetbe, miután felébredtek/kitisztult az agyuk/vatevör. Az Emlékőr/Csapvez kvázi lemeséli nekik, hogy milyen volt a Homályban keveregni emlékek nélkül. Talán kaphatnak valami tárgyat is ekkor, mint a náluk lévő egyetlen dolgot.
• Helyszín: a táborhelyszín eldugott pontjai. Kábé sötétedésig, aztán fáklyákkal a ligethez vonulnak.
2. Beavatási szertartás:
• A Szellemek fogadják őket. Háttérzene, miegyéb, feltesznek nekik kényelmetlen kérdéseket, pl. Kik vagytok, honnan jöttök?, a csapatok nem tudnak válaszolni. Oké, akkor maradtok, amíg meg nem tudjuk, hogy miért kerültetek a Homályba .
• Valami közös tánc/gyertyagyújtás/egyéb izé, jelképezendő, h ők most elindultak kifele a Homályból. Ehelyett esetleg valami nagyon Homályos és hatásos mese a Szellemektől. Ballada, ének mittomén.
3. Rendek:
• Három napos koncepció a múltban vájkálás fokozatosságára. Ők készítik a tábortűzi programokat.--> tehát konkrét emlékfoszlányt konkrét tevékenységért kapjanak a személyek (a csapatjukra vonatkozóan).
• Konkrét tevékenység: tábortűzi program, megtekinthető alkotás, elolvasható írás, látható tevékenység (tűzrakás, őrség, szemetesdíszítés, tengwar átiratok készítése a wc-kre), stb. Emlékőrök dolga eldönteni a díjazást, mindenki a saját rendjében.
4. Mesterpróba:
• Mint tavaly, a 4. Nap második felétől már érdemes őket külön ereszteni, h készíthessék a mesterdarabjukat. Egész nap készíthetik, este mutatják be. Beavatási tosz meg szvsz mint tavaly, este, amíg a csapatok maradéka egyebet tesz.
5. Próbatételek:
• Ezalatt a többiek a Szellemek által kivitelezett Próbatételen vesznek részt csapatonként.Kvázi akadályverseny. Itt csomó kis részletet tudhatnak meg a saját múltjukról – ez alapján kirakhatják, hogy kik voltak. A mesterek kapják meg azt, hogy miért kerültek Homályba, vagy ezzel még várjunk?
6. Népgyűlés 1. :
• Közös örvendezés a múltjuk visszatérésén? Mesterdarabok prezentálása, Szellemek is produkálhatják magukat megint valami bölcselettel, „még meg kell tudnotok, hogy hol és mikor vagytok”, „majd döntenetek kell, de még nincs elég infótok”.
7. Küldetések:
• Viszonylag szabadon választható programok, de a csapvezek azért időben jelentkezzenek rá.
• Megoldandó problémák, kirándulások, elkészítendő cuccok, amikért cserébe infókat kaphatnak a külvilágból (sebesült katona valamelyik oldalról, stb.) Esetleg itt csapatmúlthoz kötődő egy-egy konkrét küldetés is lehet.
8. Csapatelőadások:
• Nyolcadik nap. Eddigre tisztában kell lenniük mindennel. Tudnak az Utolsó Szövetség megalakulásáról, és a Döntéshez most minden csapatnak be kell mutatnia a véleményét, hozzáállását előadás formájában. Tulajdonképpen bemutatkozó előadás, hogy nézzétek, ezek voltunk, ezért kerültünk Homályba.
9. Népgyűlés 2. :
• Minden csapat állástfoglal, jól kitárgyalják, hogy mit kéne tenniük, melyik oldalra állni a Szövetségben, ha egyáltalán.
• Esetleg valami naagy játék, felvezetendő a következő napit.
10. Hadijáték utolsó napon:
• A döntésből következő események szimulálása.
11. Rendi-csapati lezárás:
• Utolsó összeülések fél-fél időben, játék/beszélgetések, kis kiengedés.
12. Tábori lezárás:
• Szellemek elmondják, mesélik hogy mi történik a csapatokkal. Esetleg valami játékosabb módon.
• Aztán buli.
need more brainz. yourz. now.
Téma zárolva.

Tábori programok 12 éve 1 hete #354731


  • Hozzászólások:10444 Köszönetek: 26
  • Gandalf profilkép
  • Gandalf
  • Administrator
  • TÁVOL
  • Karma: 13
Szerintem a programokon a keretjátéktól függetlenül elkezdhetünk agyalni már most.

Pl. lesznek-e külön ismeretterjesztő előadások? Peredhiltől éppen most kaptam egy privit (azon kívül, hogy ő is NPC lenne):
Peredhil beküldte:
Apropó, előadások megint lesznek a táborban?
És ha igen, akkor milyenek?
Csak azért szeretném tudni, mert jelenleg készülök lelkileg és papíron egy Tolkien és az Északi Mitológia típusú előadásra, amit ugyan nem tudom, hogy hol, de majd valaha előszeretnék adni.
Valami hasonló mit Icke adott elő, csak a saját szempontom szerint.

Én nem igazán bízom Peredhil szakértelmében és előadói tehetségében, de gondoltam, mielőtt udvariasan visszautasítanám, még megkérdezlek Titeket...
Téma zárolva.

Tábori programok 12 éve 2 hónapja #351146


  • Hozzászólások:4133
  • Ulmo profilkép
  • Ulmo
  • Platinum Boarder
  • TÁVOL
  • Karma: 0
Itt lehet szervezni a 2008-as tábor programjait. Jó munkát!
Téma zárolva.
  • Oldal:
  • 1
  • 2
Oldalmegjelenítési idő: 0.103 másodperc

SSL Security
Comodo SSL Certificate

Vissza a lap tetejére