Keretjáték - identitás

Több
11 éve 2 hónapja #409746 Írta: Felagund
Felagund válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Jah, jut is eszembe, a 2009-es Bór népe...

Nem sokan vagytok, aki ott volt akkor, de a táborozók közül többen ismerték és nagyon szerették azt a csapatot (pl Rabyn is ;) ), szóval szerintem ennyi áthallás simán belefér ;)

Our knees do not bend easily

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409745 Írta: Rabyn
Rabyn válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Illetve nekem még eszembe jutott, hogy lehetne olyan zászlónk (ha nem a pajzs) ami ki van feszítve keretre és nem rúdon lóg, hanem kézben visszük (mint egy pajzsot).

A szimbólumok jók!:) A nappal az az egyetlen probléma, hogy már volt csapatjelvény (pont a 2009-es bór csapatban), én családom szimbóluma volt:)

"Én szóra váltanám a gondolatot de félek, hogy nem érdekel.."

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409744 Írta: Felagund
Felagund válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Ami a "túlzásba vitt araboskodást" illeti, az, ha elolvasod az alapleírást, már eleve a nők teljes egyenjogúságánál megbukik ;)

Két éve a haradiak eléggé egyiptomira (illetve maorira) vették a figurát, mi igyekszünk azon, hogy ne lehessen ilyen könnyedén beazonosítani a népünket.

Ami a nyelvet, kultúrát, vallást, szokásokat illeti, az teljes mértékben rátok van bízva, és természetesen támogatunk minden "társadalmi kezdeményezést", vezérfonálnak annyit tudok mondani, hogy a neveink (Rabyn, Patié és az enyém) arab, illetve afrikai eredetűek :)

Amúgy eszembe jutott (és ha már így történt, be is dobom a közösbe ötletnek), hogy mi lenne, ha nekünk idén nem zászlónk, hanem csapatpajzsunk lenne. Az MTT raktárból le lehetne nyúlni az ott heverő számos (egyelőre fehérre meszelt) pajzs egyikét, és szépen igényesen rá lehetne festeni a népünk szimbólumait.

A Nap, mint vezérmotívum nekem tetszik, akkor eddig van már a Nap, a tűz (láng), illetve a szablya (kard)

Másegyéb ötlet? :)

Our knees do not bend easily

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409733 Írta: Gandalf
Gandalf válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Való igaz, az Első Kor keletlakói északibb típusúak, mint a Harmadkorban keletlakóknak nevezett népek, de akárcsak a valós történelemben, azért a középföldei népvándorlások korát is elég nehéz rekonstruálni utólag.
Általában nem szokás Wikipedia cikket ajánlani hivatkozásul, de ez most kivételesen ez egy egész jó összefoglaló, meg hivatkozik konkrét tolkieni forrásokra:
en.wikipedia.org/wiki/Easterlings_%28First_Age%29

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409721 Írta: Grondir
Grondir válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Köszönöm a válaszokat! Teljes mértékben kielégítőek voltak. :)

A kinézetnél nem is gondoltam, hogy pikkelyvérteket, vagy olyasmiket készítsünk, hordjunk, mint a képeken, amiket linkeltem. Nagyrészt inkább csak leírtam, én hogy képzelem el őket. :)
Igazából én csak - ha lehet - azt szeretném kérni, hogy azért ne vegyük túl arabosra a dolgot. Mert nekem, ahogy olvastam, meg néztem a Rabyn által linkelt képeket, rögtön a két évvel ezelőtti haradi csapat ugrott be, ahol ugyanúgy kendő volt, meg vörös a domináns szín, titokzatoskodás, ilyesmi.
Engem ezért zavar picit, hogy most is vörös a fő szín. Ez már kőbe van vésve így?
Különben kendőnek én valami vékony szellős anyagot javaslok, mert melegben nem túl kellemes viselet egyébként.

Van valami egyéb dolog a múltunkról? Kultúra, vallás, nyelv, írás, stb? Mert szerintem ezekben is gondolkozhatunk. A tünde népek úgyis nyomulni fognak szerintem a sindarinnal; ezért mi is kereshetnénk valami nyelvet, amiből átvehetünk pár alapszót. Ilyeneket, mint köszönések, udvariassági formák, csatakiáltás, stb. Meg akár akinek van kedve találhatna ki magának IN-es nevet. Lehetne valami indulónk is akár. Valláshoz még nincs semmi konkrét ötletem, de szerintem a Napot valamilyen formában tisztelhetjük, mert keletről is jöttünk, meg az emberek akkor ébredtek fel, amikor először kelt fel a Nap. Ezek még jobban erősítenék, hogy mi még újak vagyunk itt a tündék között, meg segítik a titokzatoskodást is.

Zászlónak én az állózászlót javaslom, mert a normál csak szélben látszik rendesen, meg a hadi zászlók is ilyen típusúak inkább (ha már csatából jövünk).
Címernek nekem hirtelen a vörös Nap, felkelő Nap jutott eszembe, valami sötétkék, vagy fekete háttéren. Illetve valami állat, ami lehet szerintem fekete, vagy bronzszínű ló; vagy valami sólyomféle madár. Most több nemigen jut eszembe, de talán 2009-ben már volt egy Bór népe csapat, velük nem lesz semmiféle kapcsolatunk ilyen téren?

Lacho calad! Drego morn!

"Kard vagyok a sötétségben. A falak őre vagyok. A tűz vagyok, amely elűzi a hideget, a fény, amely elhozza a hajnalt, a kürt, amely felébreszti az alvókat, a pajzs, amely az emberek birodalmát védelmezi."

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409712 Írta: Felagund
Felagund válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Üdv, Boti!

Köszi a hozzászólást, látszik, hogy alaposan utánagondoltál a dolgoknak :)

Igyekszem minden kérdésre és felvetésre válaszolni, nézzük szépen sorban

- Nan Thurin pontos helye nem ismert - legalábbis mi a legkevésbé azzal törődtünk, hogy kiterjedt térképet készítsünk a vidékről, épp elég volt azt felderíteni, ami előttünk volt. Körülbelül annyit lehet mondani, hogy valahol Doriath északi csücske tájékán lehet - legalábbis a helyszínt egy doriathi tünde csapat készítette elő számunkra.

/edit: rám szóltak az okosok fentről, hogy Nan Thurin helye ismert (már legalábbis számunkra :) ), és hogy Amon Darthir tövében van Dor-Lómin leddélkeletibb csücskében, közel a Nen Lalaith forrásához és Húrin házához.

- Nos, egy csata meglehetősen kaotikus, egy nagy (pláne egy vesztes) csata mégannyira az, a hírek meglehetősen torzított formában jutottak el a tündékhez, sokan egyszerűen úgy tartották, hogy a keletlakók en bloc átálltak, mások úgy tudták, hogy a népünk írmagját is kiirtották, nagyon kevesen tudnak bármi pontosat rólunk.

- A brethili túlélőkről nem tudunk, a táborban rajtunk kívül még egy ember csapat lesz, ami Dor-Lómin menekültjeiből tevődik össze. A törpökről annyit tudni, hogy ők Azaghâl halála után visszatértek keleti szálláshelyeikre, vagyis itt nincsenek.

- Amennyire utána tudtunk nézni, még nincs tíz éve, hogy Beleriandba érkeztünk, ez alatt nem annyira vettük át a tündék és az adánok kultúráját, sem anyagi, sem szellemi szinten. Igazából nem is nagyon foglalkoztak vele, örültek, hogy egy nagyobb nép vagyunk, akiket tudnak használni a Morgoth elleni harcban, feltehetőleg kapacitásuk sem nagyon volt, hogy mondjuk kinézetre a "saját képükre formáljanak", el voltak foglalva azzal, hogy ők maguk felépüljenek a Dagor Bragollach okozta sokkból...

- Ami a kinézetet illeti, mi is nagyon sokat filóztunk rajta, hogy mi legyen, hogy legyen, milyen legyen, sőt (hiszed vagy sem :) ), az "ősmagyar" stílus is felmerült az ötletelés során, mint a csapat vizuális profilja.
Végülis azért döntöttünk a lentebb olvasható identitás mellett, mert amennyire lehetett, igyekeztünk a megmaradt tolkieni korpuszból gondolkodni, márpedig a harmadkori "keletlakók" (haradiak, khandiak, variágok, de ide vehetjük akár a rohírokat is stb) tulajdonképpen valamilyen szinten távoli rokonaink, ezért elsődlegesen az ő kinézetükből akartunk kiindulni.
Ezzel együtt az általunk elképzelt "néparculat" öltözködés tekintetében szerintem olyan alapvetően nem különbözik az általad belinkelt képekétől, és bizonyos általad ajánlott elemek (mint pl a fegyverzet) már eleve benne is voltak a koncepciónkban.
Ezen kívül - ezt talán te is könnyen beláthatod - igyekeztünk olyan arculatot találni, ami a rendelkezésre álló (mindig szűkös) anyagi keretekből a nép minden tagjának kihozható. Akárhogy is nézem, az általad linkelt képeken nem nagyon van olyan ruhadarab, amit "tömegtermelni" lehetne, hogy a csapat minden tagja bírjon vele...
Ezen kívül pedig - nem titok - a tábori keretjáték egyik alapvető része, hogy a csapatunkban (éppen a fentebb említett információbizonytalanság miatt) nem nagyon bíznak meg, és tábori szinten az egyik fő "küldetés" lesz ezeket a félreértéseket tisztázni. Ezért is választottunk olyan "imázst", ami szándékosan negatív képeket ébreszt a tábor résztvevőiben - a feladat az, hogy rájöjjenek, nem ruha teszi az embert (illetve jelen esetben: az ellenséget) ;)

Még egyszer köszi a gondolatokat, és remélem kielégítő választ kaptál a kérdéseidre :)

Our knees do not bend easily

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409708 Írta: Grondir
Grondir válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Észrevételek, kötekedések. :D

Helyileg hol van ez a rejtett völgy? Egy Beleriand térképen be tudná jelölni valaki, hogy kb hol van? Mert ugye a Nirnaethben két fő sereg volt: a nyugati, meg a keleti; és hogy kerül így egy helyre a csata után gondolini (akik Hador népének fedezete alatt visszavonultak rögtön Gondolinba), nargothrondi (akik közül senki nem maradt élve, csak Gwindor, de őt meg elfogták), Hador népéből ember, hithlumi tünde, akik mind a nyugati seregben harcoltak; illetve Feanor fiai népének maradéka (akik eléggé szétszóródtak) és Bór népének maradéka, akik meg a keleti seregben harcoltak? És ha ők itt vannak, akkor hol vannak Brethil népének túlélői, illetve a törpök?

Felagund írta: - A többi néppel a viszonyunk aránylag feszült, mivel számukra a "keletlakó" annyit jelent, mint "áruló", amit végülis objektíven nézve nem lehet tőlük rossz néven venni, csak éppen minket legalább annyira (sőt, talán jobban) elárultak, mint másokat...


Szerintem Feanor fiai és népük ebben kivétel, mert gyakorlatilag mi mentettük meg őket a teljes megsemmisüléstől, ezért szerintem ők bírnak minket.

Ruházat, kinézet, életmód.
Én nem egészen így képzeltem el őket, mikor olvastam. Ez inkább a haradiakat juttatja nekem eszembe, főleg a kendő. Persze keletlakó és keletlakó között is lehet óriási különbség, de én őket mindig inkább kicsit nomád stílusban képzeltem el. Úgy, mint itt a balchotokat , vagy mint itt Bórt és fiait . Úgy gondolom olyan félnomád, nomád nép lehetünk, mint az ősmagyarok, hunok, vagy a mongolok, esetleg a ló kevésbé jelentős nálunk. És akkor még az is belemagyarázható, hogy azért örültek nekünk tündéék ennyire, mert nekik nem volt ilyen nagy könnyűlovasságuk, vagy valami ilyesmi. Állattenyésztéssel, vadászattal, halászattal foglalkozunk főleg, földműveléssel minimálisan.
A ruházatot is inkább őseinkéhez hasonlónak képzeltem, de az itt is hasonlít valamennyire. Még esetleg valami kaftánfélét említenék, meg csizmát, és valami olyasmi fejfedőket, mint a fenti Bóros képen.
Igazából tetszik ez a fátyol, vagy kendő az arc előtt is, ha nem ennyire állandó viselet. Jól jöhet, ha lovaglás közben védeni kell az arcot a portól, meg titokzatoskodni, ilyesmi. Csak ne annyira arabosra csináljuk.
Nem bányászunk, meg iparral nem igazán foglalkozunk. Persze valamennyire kézműveskedünk, meg van íjkészítő mesterünk, kovácsunk, de az ipari termékeket beszerezhetjük inkább kereskedelemmel, akár törpökkel. Mi élelmet adunk nekik, iparcikkekért cserébe. Meg mióta közel élünk a tündékhez, akár velük is. egyébként még a hadizsákmányból szerzünk meg ezt-azt. Így míg kezdetben, nem ismertük, szerintem mostanra már simán lehetnek nemesfém ékszereink, meg jobb minőségű fegyvereink, ilyesmi.
Csatában többnyire bőrvértet, pikkelyvértet, esetleg láncinget viselünk, meg könnyű sisakot. Reflexíjat, szablyát , és lándzsát használunk többnyire, de az ostort és fokost is szeretjük. Harcos1 , 2 , 3 .

Meg még pár kép: Nők , és férfiak .

Persze ezek csak az én elképzeléseim, ötleteim; de nekem így jobban tetszik. :)

Lacho calad! Drego morn!

"Kard vagyok a sötétségben. A falak őre vagyok. A tűz vagyok, amely elűzi a hideget, a fény, amely elhozza a hajnalt, a kürt, amely felébreszti az alvókat, a pajzs, amely az emberek birodalmát védelmezi."

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409639 Írta: Felagund
Felagund válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Szia!

Igen, a "keletlakó csapat" lehet, hogy kicsit félrevezető volt, de mindenesetre már orvosoltuk :)

Összegyűjtöttem a Szilmarilok vonatkozó részeit:

Szilmarilok XVIII. fejezet írta: Azt mesélik, a füstös képű emberek ekkor érkeztek Beleriandba. Néhányuk már titkon Morgothot szolgálta, s az ő hívására jött, de nem mind, mert Beleriand földjeinek és vizeinek, háborúinak és kincseinek híre messzire szállt, s az emberek vándorló lába akkoriban mindig nyugatra indult. Ezek az emberek zömökek és tömzsik voltak, a karjuk hosszú és erős, a bőrük füstös vagy sárgás, a hajuk sötét, akár a szemük. Sokan voltak, s a legtöbbjük jobban kedvelte a hegyek törpjeit, mint a tündéket. Ám Maedhros, aki ismerte a noldák meg az edánok gyöngeségét, míg Angband tárnái kimeríthetetlenek voltak, és mindig megújultak, szövetséget kötött az újonnan jött emberekkel, s barátságába fogadta legnagyobb törzsfőnökeiket, Bórt és Ulfangot. És Morgoth elégedett volt, mert éppen így tervezte. Bór fiai Boriad, Borfach és Borthand voltak, és követték Maedhrost és Maglom, és meghiúsították Morgoth reményét, mert hűségesek maradtak. A Fekete Ulfang fiai Ulfast, Ulwarth és az átkozott Uldor voltak, s ők Caranthirt követték, és hűséget esküdtek neki, és esküszegőnek bizonyultak.

Szilmarilok, XX. fejezet írta: Maedhros bírta a naugrik segítségét mind haderő, mind fegyverek dolgában; s Nogrodban és Belegost kovácsműhelyeiben akkoriban folyt a munka. S összegyűjtötte ismét fivéreit és mindazokat, akik hajlandók voltak követni őket, és kiképezték Bór és Ulfang embereit is, ők meg további rokonaikat is elhívták keletről.

[...]

Ebben az órában derült fény Ulfang cselszövésére. Sok keleti ember fordult meg és menekült el, mert szívüket eltöltötte a félelem és a sok hazugság; ám Ulfang fiai hirtelen átálltak Morgothhoz, s rátámadtak Feanor fiainak a hátvédseregére, s olyan kavarodást okoztak, hogy eljutottak egészen Maedhros zászlajáig. Nem kapták meg a jutalmat, amelyet Morgoth ígért nekik, mert Maglor levágta az átkozott Uldort, az árulás fejét, Bór fiai pedig végeztek Ulfasttal és Ulwarthtal, mielőtt őket is lemészárolták.


Our knees do not bend easily

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409635 Írta: Casspe
Casspe válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Tű !!
Én a "keletlakók"ból arra gondoltam, hogy mi leszünk a gonoszok.
...de akkor ezek szerint vannak jó keletlakók is.(ez egy picit kiesett)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409616 Írta: Felagund
Felagund válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Az MTT alapító tagja vagy és nem olvastad a Szilmarilokat??? :shock: Szégyelld magad! :P

Ami a kérdéseket illeti:

- a célunk egyértelműen a puszta túlélés, a csapat a puszta életét mentve menekült a Nirnaethből délnyugat felé (amerre egyáltalán volt szabad út, északról Morgoth, keletről az áruló keletlakók támadtak)
- Eleinte pontosan nem tudjuk, hogy ki menekült oda, de elég gyorsan kiderül. Ott van Maedhros népe (akik de iure hűbéruraink), vannak nargothrondi tündék, hithlumi tündék, gondolini tündék, valamint dor-lómin embernépe. Az esküt mi is letettük, ami viszont arra vonatkozik, hogy segítjük Maedhros népét a csatában, ami viszont elveszett, ámde itt vagyunk mi is, és Maedhros népe is, viszont ők messze nem olyan erősek, mint annó voltak (kb ugyanannyira, mint mi most), szóval a helyzet meglehetősen nem egyértelmű, mint annó volt, amikor mi voltunk a csóri, csipás szemű jövevények, ők pedig az urak, akiknek felsőbbrendűsége minden kérdésen felül állt...
- Az, hogy a népünk mivel foglalkozik úgy általában, szerintem abszolút a ti döntésetek, én egynek azt mondom, hogy jó eséllyel félnomád, vadászó-gyűjtögető nép vagyunk :)
- A többi néppel a viszonyunk aránylag feszült, mivel számukra a "keletlakó" annyit jelent, mint "áruló", amit végülis objektíven nézve nem lehet tőlük rossz néven venni, csak éppen minket legalább annyira (sőt, talán jobban) elárultak, mint másokat...

Our knees do not bend easily

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409598 Írta: Léli
Léli válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Előre leszögezném, hogy még mindig nem olvastam a Szilt, szóval....

Kérdés: Miért is megyünk mi oda az izé, rejtett völgybe? Nan Thurinba? Mi a célunk? Tudjuk, hogy mások is oda mennek/ott vannak? Mi a viszonyunk a többi néppel (egyáltalán kik lesznek a többiek)? Mennyire köt minket az az eskü, amit említettél, Maedhros népe felé? És mivel foglalkozik amellett a nép, hogy harcol? Vagy ez a fő profilja, és más nincs is?

Egyelőre ennyi :)

"Az igazság pusztán nézőpont kérdése."

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409597 Írta: Felagund
Felagund válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
A csapatunk Bór népének azon maradékát tömöríti, akik hűségesek maradtak a noldákhoz, és Uldor és Ulfang fiainak árulása ellenére is túlélték a Nirnaeth Arnoediadot, a Számtalan Könny Csatáját, és most a csata többi túlélőjével Nan Thurinban a rejtett völgyben bújkál.

Bór népe a keletlakó emberek közül utolsóként érkezett Beleriandba, a Dagor Bragollach után, és Feanor fiainak, Maedhrosnak és Maglornak esküdtek hűséget (Maedhros népének maradéka a táborban is itt lesz :!: )
A Nirnaethben a népünk hősiesen küzdött, és úgy tűnt, közel a végső győzelem, de Uldor és Ulfang népének fiai kritikus pillanatban átálltak Morgothhoz és hátba támadták a hűséges emberek seregét, akik így két tűz közé kerülve szinte teljesen megsemmisültek. Népünk vezetői, Bór fiai, Borlad, Borlach és Borthand valamennyien odavesztek.


Eddig a kánon.

A táborban mi ezt az alapgondolatot fogjuk továbbvinni, egyelőre ezt gondoltuk ki:

A keretjáték szerint népünk a Bór népéből megmaradt markonyi harcos, férfiak és nők vegyesen, Bór legkisebb életben maradt lánya, Nia vezetése alatt (ő lesz Rabyn :) ). Hogyan lehet egy asszony egy nép, mi több, egy hadtest vezetője? Nos, ellentétben sok más néppel, Bór népének nőtagjai a legteljesebb egyenjogúságnak örvendenek, mi több, nagy tisztelet övezi őket, mivel - a közvélekedés szerint - szinte mindent képesek véghezvinni, amit a férfiak, ellenben a szülés, az életadás misztériuma csak nekik adatott meg. Szó sincs róla, hogy matriarchális társadalom lenne, egyszerűen csak nincsenek meg azok a nemi megkülönböztetések, amelyek jellemzőek a tündékre vagy az emberekre, akik a nőkre mint védtelen, gyenge teremtményekre tekintenek.

Ruházatuk ugyancsak elüt a nyugati szabad népekéétől, kedvelik az élénk, erős, meleg színeket, a vöröset, a narancsot, a sárgát. Könnyű felsőruhát, tunikát vagy mellényt viselnek, hozzá bő szabású nadrágot, vagy szoknyát. Szinte valamennyiüknek széles öve is van. Lábukra könnyű sarut, vagy bocskort húznak, de többségük mezítláb jár, mert úgy tartják, hogy így közvetlen kapcsolatban maradnak a földdel és azon keresztül a természettel. Számos ékszert hordanak, ezek főleg bronzból, rézből, vasból (a nemesfémeket nemigen ismerik), ból, ből, vagy csontból készülnek.
Különös szokásuk, hogy hagyományaik szerint idegennek, nem népükből valónak nem mutatják meg az arcukat, ezért mindig fátylat, vagy leplet viselnek arcuk előtt. Ez természetesen számtalan félreértés és vádaskodás forrása is, mert a tündék, illetve a noldákhoz hű emberek gyakran a bizalmatlanság, vagy (vérmérséklettől függően) akár az alattomosság jelének is tartják.

Igen harciasak, bátorságukat még legnagyobb ellenlábasaik sem vitatják, a csatákban görbe kardokat, lándzsát, vagy íjat használnak, vértezetként csak kerek pajzsukat, illetve a módosabbak bronz pikkelyvértjüket, alkarvédőiket, vagy lábvértjeiket tudják felmutatni - nem csoda, hogy a nép hatalmas veszteségeket szenvedett a nehézfegyverzetű orkoktól és trolloktól.
Igazi erejük nem is a nyílt csatában, hanem a rajtaütésekben, utó- és elővédharcokban mutatkozik meg, mivel mesterien ismerik az erdei-mezei hadviselés fortélyait, egyesek azt mondják, hogy etéren még tán a tündéknek is tudnának újat mutatni...

Szokásuk az is, hogy a törzs vezető személyei mellé szintén tekintélyes családból származó pajzshordozókat választanak ki, akik egyszemélyben testőrei, tanácsadói és alvezérei a törzs vezetőinek. Bór népének pajzshordozói szinte egytől egyig elhullottak a Nirnaethben, Nia három pajzshordozójából csak egy, Daúd maradt életben (ez volnék én :) ), aki tovább szolgálja úrnőjét.

És a végére némi zene, hogy a sok duma után jobban átérezzétek a csapat mibenlétét :)

"Klasszikus"
Egy kicsit modernebb :)


Természetesen bárkinek bármi kérdése, hozzáfűznivalója, észrevétele lenne, nyugodtan felteheti itt, a fentiek igény esetén szabadon bővíthetők, illetve megváltoztathatók :)

Our knees do not bend easily

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409514 Írta: Rabyn
Rabyn válaszolt a következő témában: Keretjáték - identitás
Az első nagyon fontos dolog, hogy a mi alapszínünk a vörös lesz.
Kiegészítő színnek a következők közül kell egyet választanunk:

sárga, narancssrága, réz, bronz, barna

Gondolkodnunk kell a címerünkön illetve azon, hogy milyen alakú zászlót szeretnénk.

Arra gondoltunk, hogy nekünk nem köpenyünk, pólónk lenne, hanem fejkendőnk, ami a szemünkön kívül mindent eltakar és a táborban majd levennénk egy idő után, hogy mások is láthassák az arcunkat.

Ezen túl bármilyen ötlet van a kinézettel kapcsolatban nyugodtan írjátok le!:)

"Én szóra váltanám a gondolatot de félek, hogy nem érdekel.."

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 2 hónapja #409404 Írta: Rabyn
Keretjáték - identitás téma létrehozva Rabyn által
Itt fogunk a keretjátékkal kapcsolatos dolgokról beszélni, illetve az identitásunkról, kinézetről, stb.

"Én szóra váltanám a gondolatot de félek, hogy nem érdekel.."

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Moderátorok: GandalfPatiszonFelagundAlew
Oldalmegjelenítési idő: 0.162 másodperc

A Tolkien.hu weboldalon megadott adatokat (különösképpen az alábbi adatokat: név, telefonszám, e-mail cím, életkor, szülő/gondviselő neve és e-mail címe, illetve a tevékenységünkre és programjainkra vonatkozóan megjelölt érdeklődési körök, a tájékoztató levelek és a bennük található linkek megnyitása illetve a rendezvényeinken való részvétel ténye) a Magyar Tolkien Társaság az Ön részére nyújtott on-line szolgáltatásaink biztosításához, programjainkon való részvételhez kapcsolódó nyilvántartások vezetésének érdekében, továbbá a tevékenységünkről és programjainkról nyújtott tájékoztatás céljából tárolja.
Adatai megadásával Ön kifejezetten hozzájárul azok fenti célok érdekében történő felhasználásához. A Magyar Tolkien Társaság a hatályos törvényi előírásoknak megfelelően, csak addig tárolja az Ön személyes adatait, amíg a meghatározott célok megvalósítása érdekében indokolt, illetve ameddig Ön az adatok kezeléséhez való hozzájárulást vissza nem vonja.
A Magyar Tolkien Társaság az Ön személyes adatait semmilyen esetben sem adja át, továbbítja, illetve teszi nyilvánossá harmadik személynek, külső szervezetnek, kivéve, ha erre jogszabály, hatóság vagy bíróság kifejezetten kötelezi.

Amennyiben rendelkezik Tolkien.hu felhasználói azonosítóval, akkor bejelentkezve az Önről tárolt személyes adatokat belépés után ide kattintva tekintheti meg, illetve módosíthatja. Az Ön személyes adatainak teljes törlésére vonatkozó kérést az adatkezeles (kukac) tolkien.hu címre lehet elküldeni, amely esetben adatainak tárolását teljes körűen megszüntetjük.

A Magyar Tolkien Társaság részletes Adatvédelmi Nyilatkozata ide kattintva érhető el.

 

SSL Security
Comodo SSL Certificate

Vissza a lap tetejére