- Hozzászólások: 4775
- Köszönetek: 0
Magyar Tolkien Társaság - Az Egyesület
- Namarie
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
"ó, én vad atyámfiai, nem fog átok: elmegyek én tihozzátok"
"Gyere ide, ne félj! Biztonságban vagy a biztonságban lévők között!"
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Milendoria
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Hozzászólások: 900
- Köszönetek: 1
In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Sötét Úr
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
- nn ms.j sAw
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rayan
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
tiltsátok be a kisbetűt
Csinci
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gandalf
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Sötét Úr
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
- nn ms.j sAw
Rayan: Te is szoktál fényképezni, vállald el. Adott a feladat: vegyél észre mindenkit, csalogasd megfelelő helyre, készíts róla jó fotót. Mind a hatvan emberről, és főleg azokról, akik azzal tűnnek ki, hogy nem akarnak kitűnni. Merthogy erről kell észrevenned őket. Reális helyzetnek tartod?
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rayan
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
tiltsátok be a kisbetűt
Csinci
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rabyn
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
"Én szóra váltanám a gondolatot de félek, hogy nem érdekel.."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Léli
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Hozzászólások: 2468
- Köszönetek: 0
Itt is csak azt tudom megismételni, amit Facebook-on mondtam, hogy oda kell menni a fotós(ok)hoz, és szólni, hogy "lécci, csinálj rólam egy jó képet", mert az a legbiztosabb módszer. Mi is emberek vagyunk, és nem feltétlenül vagyunk mindig mindenhol ott.
"Az igazság pusztán nézőpont kérdése."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Sötét Úr
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
- nn ms.j sAw
Más az, ha a programban (kiváltképp az ilyen jelmezes happeningek esetében) van egy olyan időszak, ami egyébként pihenőidő (üresjárat), és akkor van jelmezes fotózás. Ehhez azonban megfelelő körülmények kellenek, ami a Cserepesházban most nem igazán volt meg, de máskor éppenséggel kialakítható.
Tudom, hogy nem nekem szólt az ötlet, de mint rendszeresen fényképező ember, és leendő tábori fényképészrend-vezető, tisztességesebbnek éreztem, ha ezt elmondom. [jegyzet="Harag és elfogultság nélkül":31dskevc]Sine ira et studio[/jegyzet:31dskevc] - a többi, objektíven keresztül látó társunk érdekében is. És ez sok más rendezvényre is igaz, nem csak a farsangra. LEP-en, ahol volt ilyen fotózás, meglehetősen kevesen merészkedtek oda az MTT-sek közül, voltak olyan üresjáratok, hogy csak a falakat néztük, és vártuk, hogy ugyan jöjjön már arra valaki...
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rayan
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Bár nem vagyok tag, de szeretnék egy fontos dolgot kérni tőletek.
Nagyon hiányzik, hogy egy-egy rendvezvényen legyen fotós ember, aki mindenkiről csinál közeli, vállalható képet. Nagyon jó lenne, ha
-ezentúl a színvonal érdekében elvárás lenne, hogy a szervezői csapat gondoskodjon fotósról
-a pályázatokat is így hirdetnétek meg.
Nincs annyira marha sok rendezvény egy évben, meg olyan sok lekötött óra, hogy ezt ne lehetne kivitelezni, attól az illető még simán bulizhat.
Mert nagyon jó nézegetni mások képeit tényleg, csak marha rossz élmény, hogy egy rendezvényen ott van 100 ember, akikből különböző okok miatt csak 50-et fotóznak, de azokról minimum 25 képet/fő, változó minőségben. Gondolom, ti is érzitek, hogy így olyan, mintha a résztvevők fele ott sem lett volna. Egészen biztos vagyok benne pl., hogy farsangon mindenkinek jólesett volna az egész alakos fotó a jelmez kapcsán.
Ana régen tök jól csinálta, nyilván az adott embernek/embereknek lehetne ilyenkor ingyenes/kedvezményes belépő stb. Mindenki meg szeretné őrizni az emlékeit, és szerintem ez az MTT felelőssége is. Kérlek, fontoljátok meg!
Köszönöm:
Csinci
tiltsátok be a kisbetűt
Csinci
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kincső
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
"...asztaltalan szó-malaszttal..."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rabyn
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
A RENDEZVÉNY ÁLTALÁNOS KERETEI:
A találkozót 2010. április 15-16-17 körülre kell tervezni, kb. 30-60 fő részére. A találkozót az MTT eddigi rendezvényeihez hasonlóan 100%-ban a résztvevők befizetéseiből kell finanszírozni, úgy, hogy az MTT tagok és a szervezők számára biztosítani kell az Alapszabályban meghatározott mértékű kedvezményeket.
A kijelölt főszervezőnek és a szervezői csoportnak kell majd:
- előkészíteni a rendezvény logisztikai alapfeltételeit,
- kidolgoznia és az MTT elnökség elé terjeszteni a költségvetését,
- megszervezni a jelentkezéseket, a befizetéseket, utaztatást,
- rendezni a pénzügyeket,
- gondoskodni a programok lebonyolításához szükséges feltételekről, előkészítő tevékenységekről,
- gondoskodni a kreatív, alkotói tevékenységek előkészítéséről, lebonyolításáról, és ezek levezetőiről,
- közösségépítő tevékenységek, programok és levezetőik biztosítása,
Általános keretek:
Az idén is szeretnénk egy teljesen kötetlen tavaszi találkozót, ahol az újak is jól tudják magukat érezni, nincsenek kötelező elemek, nincsen keretjáték, nincsenek csapatok, csapatelőadás, tehát NE egy minitábor, ne LIVE legyen, hanem egy olyan találkozó ahol mindenki leülhet beszélgetni Mindenkinek szóljon és mindenki számára élvezhető legyen.
A jelentkező szervezői csapatra vonatkozóan a következő kikötéseknek kell megfelelni:
- A találkozó egyszemélyi főszervezője csak olyan személy lehet, aki már korábban bármilyen MTT rendezvény szervezői csapatában aktívan (nem csak névleg) részt vett, valamint egészen biztosan lesz rá ideje, energiája és kedve, hogy végigcsinálja a főszervezői feladatokat!
- A szervezői csapat tagjai között a profi kivitelezés érdekében kell lenni legalább egy olyan személynek, aki korábban hasonló nagyságrendű és jellegű MTT rendezvényen a szervezői csapat tagja volt.
- Az új emberek aktivizálása érdekében a szervezői csapat tagjai között kell lenni minél több, de legalább egy olyan személynek, aki korábbi MTT-s rendezvényeken még sohasem volt semmilyen szervezői posztban.
- A szervezői csapat tagjai a pályázatuk esetleges elfogadása után már semmiképpen nem léphetnek vissza, nem mondhatják le vállalt feladataikat semmilyen indokkal!!!
PÁLYÁZATNAK TARTALMAZNIA KELL:
PÁLYÁZÓK:
A főszervező és a többi szervező felsorolását, valamint MTT-s vagy egyéb programok szervezésében szerzet tapasztalataikat. A pályázatban a szervezői csapat minden egyes tagjáról le kell írni, hogy milyen feladatkört fog ellátni a szervezőmunka során.
KONCEPCIÓ ISMERTETÉSE:
A meghatározott általános kereteken belül hogyan képzelik el a rendezvényt, mik a saját elképzelések, ötletek, víziók.
PROGRAMOK:
Vázlatos ismertetése a rendezvény összes programjának. (Amelyek közül egyik sem lehet kötelező jellegű!)
HELYSZÍN:
Ajánlott helyszín Visegrád. (Infókra róla Rabyntól kell kérni.)
LOGISZTIKA:
Leutazás, étkezés módja (pl. büfé lesz-e), pontos időtartam stb.
KÖLTSÉGEK:
A tervezett részvételi díj, a tervezett költségek főbb összetevőinek arányai. (Nem részletes költségvetési tervet kérünk!)
ÜTEMTERV:
A találkozó előkészületeinek és lebonyolításának határidőkkel megszabott ütemterve.
Segítséget, tanácsot lehet kérni bárkitől, aki korábban szervezett hasonló rendezvényt, illetve az elnökségi tagoktól (pl.:tőlem is mert én vagyok a tavaszi tali felelős elnökségi tagja, ez nem azt jelenti, hogy megszervezem, viszont a tavalyit én szerveztem, úgyhogy segíteni szívesen segítek idén is.)
A leadási határidő tehát 2011 FEBRUÁR 20. ÉJFÉL!
"Én szóra váltanám a gondolatot de félek, hogy nem érdekel.."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rabyn
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Végre elkészült a kérdőív, ami a szakdolgozatomhoz kell.
Töltsétek ki légyszíves minél többen!
spreadsheets.google.com/viewfor ... Y2lHMlE6MQ
"Én szóra váltanám a gondolatot de félek, hogy nem érdekel.."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Julcsi_
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Hozzászólások: 708
- Köszönetek: 0
Ezúton is szeretnénk kérni mindenkit, hogy szavazzon a Mathom- és a Csavardí(j)-akra!
Klikk , hogy miről és hogyan! Köszönjük!
A Gandalf-díjat illető szavazásról is hamarosan szolgálunk információkkal!
argh
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kincső
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Az időpont 2011. február 5., helyszín ismét a Zuglói Cserepesház.
Topik hamarosan. Jó szervezkedést kívánunk!
"...asztaltalan szó-malaszttal..."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kincső
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
A következő elnökségi ülés december 14-én kedden 18:30-tól lesz (helyszín: Idhrenéknél).
Ezért szeretnénk kérni, hogy a tábor- és farsangpályázatok lehetőleg tényleg érkezzenek be eddig, de inkább dec.13. hétfő estig, hogy még el is tudjuk olvasni. (A tábor így is volt kiírva, a farsang eredetileg 2 nappal későbbre - bocsánat a változásért, de a dec.20-i hétre már nem akarunk elnökségit tenni, itt meg a kedd volt a legjobb.)
Egyszersmind a pályázókat szívesen látjuk az ülésen is, hogy személyesen is beszélgethessünk a pályázatokról.
Ha nincs teljesen kész a pályázat, akkor is inkább küldjétek el! Sőt, ha a pályázó csapat tagjainak (kb.) felsorolását megírnátok nekünk hamarabb (=minél előbb), csak hogy tudjuk, lesz-e egyáltalán több pályázat (ami vsz. hosszítja a döntést), az még szuperségesebb lenne. (info kukacc tolkien hu)
Köszi & jó munkát!
Kincső
"...asztaltalan szó-malaszttal..."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kincső
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
- MTT karácsony: december 20. (hétfő) - SZERVEZŐT KERESÜNK! (helyszín lesz)
- LEP (Tolkien Születésnap): január 8.
- Farsang: javasolt február 26.
- Tolkien Lájv: javasolt márc. 12-13.
- Tavaszi Tali: javasolt ápr. 15-17.
- TLV döntő: április 30.
- KGY (tisztújítás!): május 21.
- MTT szülinap: június 18.
- Tábor: kb. július 14-24.
"...asztaltalan szó-malaszttal..."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Rabyn
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
RENDEZVÉNY ÁLTALÁNOS KERETEI:
A rendezvényt javasoljuk 2011. február folyamán, a böjti időszak ELŐTT lebonyolítani,( a legjobb a 26.-a lenne) de ettől a szervezők indokolt esetben, az elnökség jóváhagyásával eltérhetnek. A rendezvényt az MTT eddigi farsangi rendezvényeihez hasonlóan 100%-ban a résztvevők befizetéseiből kell finanszírozni, úgy, hogy – a pénzügyi szabályzatnak megfelelően – a rendezvény bevételéből az MTT általános működési költségeire is kell biztosítani legalább 10%-ot. Az MTT tagok és a szervezők számára biztosítani kell az Alapszabályban meghatározott mértékű kedvezményeket.
Javasoljuk, hogy a farsangi bál koncepciója kövesse az eddigi hagyományokat (legyen a bált keretbe foglaló történet, bálkirály- és királynőválasztás, maximum másfél órás műsor, stb.), jellege elegáns, bálszerű legyen, éjfél után azonban sokszínű zenei stílusról kell gondoskodniuk a szervezőknek.
A Mathom-díj, Gandalf-díj és Csavardí(j)ak átadására ezúttal is teret és időpontot igényel az MTT vezetősége.
A kijelölt főszervezőnek és a szervezői csoportnak kell:
- előkészíteni a rendezvény logisztikai alapfeltételeit (helyszín, szállítás, beszerzés),
- kidolgoznia és az MTT elnökség elé terjeszteni a rendezvény költségvetését,
- rendezni a rendezvény pénzügyeit, konzultálva a gazdasági vezetővel (a belépőjegyek árusításának mikéntjéről, az elszámolás módjáról), és a rendezvényt követő 1 héten belül elszámolva
- előkészíteni és lebonyolítani a programokat
- megszervezni az étel- és italfogyasztást
- biztosítani a rendezvény zavartalanságának további feltételeit.
A jelentkező szervezői csapat összetételére vonatkozóan a következő kikötéseknek kell megfelelni:
- A szervezői csapat minimálisan 3 főből állhat.
- A rendezvényvezetői csapat tagjai között a profi kivitelezés érdekében kell lenni minél több, de legalább egy olyan személynek, aki korábbi farsangi rendezvény főszervezői között volt.
A pályázatban a szervezői csapat minden egyes tagjáról le kell írni, hogy milyen feladatkört fog ellátni a szervezőmunka során.
PÁLYÁZAT ELBÍRÁLÁSA:
A pályázó szervezői csapatokból az MTT elnöksége választja ki azt, amelyik a legjobb koncepcióval, a legjobb szervezőgárdával tervezi a megvalósítást.
A pályázat elbírálásának szempontjai:
- Milyen szinten kidolgozott és megalapozott koncepciót nyújtottak be a pályázók.
- Az egyszemélyi főszervező mennyire képes a teljes előkészítő és lebonyolító tevékenység összefogására, koordinálására, a szükséges döntések meghozatalára
- Megfelelő, kidolgozott munkamegosztás van a szervezői csapat tagjai között (Minden fontos tevékenység keretei pontosan meg vannak határozva, és van kijelölt felelőse a rendezvényvezetőségben.)
PÁLYÁZATNAK TARTALMAZNIA KELL:
PÁLYÁZÓK:
A főszervező és a többi rendezvényvezető felsorolását, valamint rendezvény vagy egyéb programok szervezésében szerzet tapasztalataikat. Annak meghatározása, hogy melyik szervező pontosan milyen feladatköröket fog betölteni. Az egyes feladatkörökhöz kapcsolódó tevékenységeket kérjük részletesen kifejteni
ÁLTALÁNOS KONCEPCIÓ:
A koncepciónak tartalmaznia kell a következők olyan részletezettségű leírását, amelyből a bírálók megítélhetik a koncepció megfelelőségét, és amely alapján a tényleges szervezők megszervezhetik a tevékenységeket:
- A rendezvény főbb jellemzőinek, célkitűzéseinek leírása. Az eddigi farsangi rendezvényekhez képest az eltérések, újítások, vagy valamelyik korábbi rendezvényen már előfordult motívum feldolgozásának összegyűjtése.
- A tervezett program átfogó leírása
- A rendezvény célközönségének meghatározása, a különböző érdeklődési köröknek szóló programok összehangolásának terve.
ISMERTETŐ:
Helyszín:
A rendezvény tervezett helyszíne (esetleg több lehetőség), és kiválasztásának főbb szempontjai.
Költségek:
A rendezvény tervezett részvételi díja, a tervezett költségek főbb összetevőinek arányai.
"Én szóra váltanám a gondolatot de félek, hogy nem érdekel.."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gillz
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
zs.gothpunk írta:
Kíváncsian várjuk, Tamásnak megint hosszú napja lehetett.Gandalf írta:
Tegnapi infóm alapján még egy szabad órára szüksége lenne az illetőnek, hogy tökéletesre csiszolja a közös brainstorming-topik nyitóbejegyzését, amely egyszer már elkészült, de elszállt, és újra kellett írnia.Kincső (Thilanna) írta: Azért nem válaszoltunk, mert minden nap vártuk hogy végre megcsinálja, amit a legutóbbi elnökségin megígért ezzel kapcsolatban (topiknyitás+pályázat)
á, hosszú hete
need more brainz. yourz. now.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- zs.gothpunk
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
Kíváncsian várjuk, Tamásnak megint hosszú napja lehetett.Gandalf írta:
Tegnapi infóm alapján még egy szabad órára szüksége lenne az illetőnek, hogy tökéletesre csiszolja a közös brainstorming-topik nyitóbejegyzését, amely egyszer már elkészült, de elszállt, és újra kellett írnia.Kincső (Thilanna) írta: Azért nem válaszoltunk, mert minden nap vártuk hogy végre megcsinálja, amit a legutóbbi elnökségin megígért ezzel kapcsolatban (topiknyitás+pályázat)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kincső
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Ulmo írta: Tisztelettel érdeklődnék a T. vezetőségtől, hogy mikor lesz (ha egyáltalán lesz) idén őszi közgyűlés?
Nem lesz. Mivel nincs se lemondás, se alapszabály-módosítási javaslat. A költségvetést pedig elnökségi hatáskörben meg tudjuk szavazni (gyak. a tavalyit hosszabbítjuk meg).
A tavaszi tisztújításra viszont majd nagy készülődés lesz - tekintve, hogy nincs olyan elnökjelölt egyelőre, aki el is fogadná a jelölést...
"...asztaltalan szó-malaszttal..."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Ulmo
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Hozzászólások: 4133
- Köszönetek: 0
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gandalf
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Tegnapi infóm alapján még egy szabad órára szüksége lenne az illetőnek, hogy tökéletesre csiszolja a közös brainstorming-topik nyitóbejegyzését, amely egyszer már elkészült, de elszállt, és újra kellett írnia.Kincső (Thilanna) írta: Azért nem válaszoltunk, mert minden nap vártuk hogy végre megcsinálja, amit a legutóbbi elnökségin megígért ezzel kapcsolatban (topiknyitás+pályázat)
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Kincső
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
"...asztaltalan szó-malaszttal..."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Náda
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Hozzászólások: 456
- Köszönetek: 0
gillz írta: igazán válaszolhatott volna bárki, aki tudja, hogy mi a helyzet a táborral
Beszéltem Ankalimonnal,Ő mondta,hogy igyekszik intézkedni ez ügyben.
"A lovasok az esőfelhőkkel jönnek, az égen hallani fogod a patáik mennydörgését."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gillz
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
need more brainz. yourz. now.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- gillz
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
need more brainz. yourz. now.
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Gandalf
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK_ADMIN
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!
- Náda
- Nem elérhető
- COM_KUNENA_SAMPLEDATA_RANK6
- Hozzászólások: 456
- Köszönetek: 0
Milendoria írta: Raktárral kapcsolatban: szánom bánom bűneimet, de még mindig nálam vannak jelmezek+egyebek a szigetes mttről. Nagyon szívesen eljuttatnám, de egyszerűen ha meghalok sincs rá időm... még megpróbálom rávenni az öcsémet h elvigye a cuccokat, ez most hogy működik, mikor/ lehet odamenni? kell kulcs, ilyesmi?
Szia Mil!
Mivel pár utcával laksz arébb mint én, így azt is meg tudjuk oldani,hogy elmegyek hozzátok és én elhozom.És akkor a legközelebbi raktárpakoláskor én elviszem a raktába.
Amúgy a raktárba úgy lehet bejutni, hogy reggel 9-17:30-ig(hétvégén 10-16-ig)simán csak kulccsal,utána már kell a mágneskártya is mivel le van riasztva a raktár.
Kulcs,mágneskártya nálam illetve Kincsőnél van.
"A lovasok az esőfelhőkkel jönnek, az égen hallani fogod a patáik mennydörgését."
Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!